Sunday, August 17, 2014

Misteri Lagu?

Assalamualaikum...

Terpana aku pada keyword yang satu ni masuk dalam blog ni.
Misteri Lagu Nenek Si Bongkok Tiga? Apakah? Sejak bila lagu ni ada misteri? Ke aku sorang je yang tak tahu? Hmm..siapalah yang dok cari keyword ni ya?

Suka sangat dengan benda mistik ni. Isk isk isk..nasib keyword tu masuk akal lagi. Kalau dapat keyword merapu meraban, harus ku cari siapa yang pegi cari keyword tu. Hahaha


By the way, ada sesiapa yang tahu tentang misteri lagu ni? Aku malas nak cari akt Google. Macam takde faedah sangat je. Tapi tengoklah ya, kalau aku rajin tetiba cari ke. Aku share la kalau jumpa ya.


Okay...till we meet again

5 comments:

  1. eh tu lagu zaman bebudak dulu kan. hehe.

    ReplyDelete
  2. Owh.. Tgk citer upin ipin agaknya... Tu ygdiacari ti..

    ReplyDelete
  3. Mcm mcm yng dicari ye kak.. Sabar je la.. Hehe

    ReplyDelete
  4. nenek je...lagu dayang senandung, naga tasik chini..? xde? ekekekeke~

    ReplyDelete
  5. lagu masa lya main nenek2 dulu2 masa kecik hheee

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads