Monday, August 04, 2014

Meriah Dengan Entri Hari Raya

Assalamualaikum...

Nampaknya majoriti dikalangan kengkawan blogger sekalian masih lagi berada di dalam mood raya ya. Pagi tadi sempatlah juga menjenguk reading list. Wahhh....ramainya yang update pasal kisah raya masing-masing. Seronok tengok..tapi nak baca semua tak sempat lagi.

Mungkin juga sebab ada yang baru habis bercuti kan, maka bermulalah entri raya. Haa..Seronok juga. Aku seronok baca entri raya korang walaupun aku sendiri takdelah raya sangat. Nantikan kehadiran aku ya. Akan ku terjah entri raya korang.

Okay...till we meet again

13 comments:

  1. Replies
    1. dah ada entri baru raya ke cik nor?

      Delete
  2. NS xdak cita sgt...cite belajor buat ketupat nasi jela...huuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita awak. takde cite langsung

      Delete
  3. lya tak up lagi entri raya nak ambik mood dulu

    ReplyDelete
  4. memang harini banyak entry raya...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan mama..mama pun up entri raya juga kan

      Delete
  5. Dik An pun tak upkan lagi entry raya hehe...esok lusa in shaa Allah :) syawal sebulan kan hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah up entri raya silalah bagitau kakak ya

      Delete
  6. nik pun belum.. Tak tahu nak cerita ape. baju raya pun tak de..huhuhuh

    ReplyDelete
  7. Sy pun xupdate lg story raya.. Sbb gmbr xleh transfer.

    ReplyDelete

My friend say: