Friday, August 15, 2014

Banyaknya Nak Bercerita

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Finally....dapat juga update blog. Rasanya dah 3 hari tak ada entri baru. Disebabkan laptop tak available selama beberapa hari plus kesibukan yang 'over' dengan urusan harian di pejabat dan rumah. Ewah..begitulah mukadimah kita hari ini yang kengkawan sekalian. 

Selama beberapa hari dan beberapa minggu yang penuh dengan aktiviti ni, al-maklumlah bulan Syawal la katakan, haruslah banyak je aktiviti kan. Alhamdulillah, walaupun raya tahun ini agak sepi tanpa keluarga kakak sulong (sebab dia beraya rumah mentua dia), tapi Allah tu kan adil. DIA gantikan rasa sunyi aku tu dengan sahabat handai yang baik-baik belaka. 

Walaupun jangkaan awal aku raya kali ini mungkin tak meriah, tapi rupanya aturan Allah tu baik. Dia bagi aku rasa nikmat hari raya dengan cara dan suasana yang berbeza. Alhamdulillah...syukur. Makanya, bila dah banyak aktiviti, haruslah banyak juga nak berceritakan. Tambahan berapa hari tak update blog. Rindu gila nak menulis. Ni kalau bagi aku menulis ni, mau sampai langsung tak buat kerja ni. Isk isk isk..tak boleh tak boleh.


Jadi, korang yang aku tengok rajin bebenor buka blog ni, maaf ya. Maaf sebab takde entri baru untuk beberapa hari. Baru la ni dapat pegang PC laptop segala apa bagai. So, aku akan up satu persatu entri. Cuma aku kena sabar sikit. Bab karang mengarang ni aku memang suka. Hihihi. 


Pagi ni pun takde kat ofis. Sikit lagi nak pergi Ulu Yam. Ada projek baru unit aku buat. Haaa..projek apa? Nanti aku update lagi. So, jumpa lagi kat next entry, okay?

Okay...till we meet again

7 comments:

  1. Semoga dipermudahkn urusan..xsabar nk tunggu ainim cerita ni..

    ReplyDelete
  2. hai dear.... padanlah lama ainim tak menjenguk mama.. bz rupanya.. ok ok.. ambil masa ye.. pelan pelan kayuh...

    ReplyDelete
  3. dayah tnggu akk yer :) nk dgr cerita..hehe

    ReplyDelete
  4. cerita tau...nanti dik an baca dan tinggalkan komen hehe

    ReplyDelete

My friend say: