Sunday, August 10, 2014

Ainim Jelajah Raya 2014

Assalamualaikum...
image: Google

Selamat pagi semua. Time korang baca entri ni, masa ni aku dah merayap ke mana tah aku pun tak sure. Apa yang pasti hari ni adalah hari kedua aku jelajah raya versi aku sendiri. 


Oh ya, semalam aku dah jelajah raya ke rumah kengkawan ofis aku. Tahun ni aku memang plan nak beraya ke rumah kengkawan memandangkan tahun ini aku memang takde ke mana-mana since raya pertama kecuali ke rumah abang sepupu. Tak bestlah raya tak ke mana-manakan? 

Alhamdulillah, plan untuk hari pertama menjadi dan berjalan lancar seperti dirancang. Thanks to all friends for having me at your house dan masak yang sedap-sedap untuk saya. Paling best bila ada kengkawan lain yang join tu. Meriah lagi gitu.

Hari ini adalah hari kedua. We'll see how it goes ya. 

Okay...till we meet again

8 comments:

  1. masih bahang selamat hari raya...salam lebaran..makin berlabuh tirai raya ya..alamak puasa enam..nak jg

    ReplyDelete
  2. time macam nie lah best untuk menjelajah raya...kalau boleh nak habiskan satu hari

    ReplyDelete
  3. Salam Isnin Ainim...wah, seronoknya...hihi

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..wahh..bestnyer jelajah raya..Diana InsyAllah syawal ke-20 bru jelajah raya ke rumah terbuka keluarga..

    ReplyDelete
  5. tahun nie kureng sikit la dapat jemputan open house..huhuhu

    ReplyDelete
  6. salam. wahhh..masih beraya sakan rupanya ainim hehe

    ReplyDelete
  7. kak ainim mmg raya sakan. bukan main lg jelajahnye tu kan. hikhik

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads