Saturday, July 12, 2014

Selamat Berhujung Minggu

Assalamualaikum...
Image: Google
Selamat pagi dunia!!!! Ewah..semangat semacam Ainim hari ni ya. Bukan apa, hari ni anak buah tersayang nak datang rumah. Yeay!!!! Rindu gile kat budak kecik nan seorang tu. Malam nanti boleh ajak dia main bunga api. Eh? Hahaha

Ingat kalau sempat, esok nak bawa budak kecik tu pegi jenjalan dengan cik kembar. Saja je la. Dah lama tak jenjalan dengan beliau. Biasalah, orang anak buah tak ramai, terlajak excited la sikit. Itulah nak disayang, itulah nak dimarah. Apa pun, dia seorang je budak kecik kat rumah ni. Hehehe

Kepada korang semua, selamat berhujung minggu. Ada yang balik kampung sempena cuti Nuzul Quran Selasa depan? Kalau yang balik kampung tu, selamat pulang ke kampung. Hati-hati dalam perjalanan ya. Kalau yang tak balik tu, mungkin boleh buat aktiviti hujung minggu. 

Baiklah..cik Ainim hari ni nak ke Vendeur Festival 2.0. Semoga dipermudahkanlah urusan hari ni.

Okay...till we meet again

3 comments:

  1. Selamat berhujung minggu ainim..

    ReplyDelete
  2. anak buah sis lbh 20 org n cucu ( anak kpd anak buah ) pun dah lbh 10 org ... selamat berhujung minggu .

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan urusan Ainim...memang seronok kalau ada budak kecik...macam saya, suka sakat budak kecik...tu yang kadang-kadang anak sendiri ni pon kne sakat...hihi

    ReplyDelete

My friend say: