Saturday, July 26, 2014

Random Updates

Assalamualaikum...
image: Google
Selamat pagi semua. Hari ini bermulalah cuti bagi aku. Ala..sampai hari rabu ni je pun. Propa lebih macam dua minggu je cuti kekdahnya. Hahaha. Apa plan hari ni? Ada yang dah pulang ke kampung untuk sambut Hari Raya kan. Kawan-kawan aku pun ramai yang dah pulang ke kampung. Seronoknya dengar. 

Hari minggu ni memang best. Tambahan dipenuhi dengan pelbagai aktiviti yang berfaedah. Hari ini tiba masa untuk aku service kereta. Sebenarnya dah beberapa minggu tertangguh disebabkan Perodua Putrajaya punya schedule dah penuh. Alahai..kesian Cik Pinky aku tu. Hari2 dok pujuk dia, jangan sedih. 

Lepas tu, plan hari ini khabar nak ke Jalan TAR. Hah? Ainim nak ke Jalan TAR? Biar betul? Boleh percayakah? Hahaha..aku sendiri pun tak berapa nak percaya yang aku akan pergi Jalan TAR. Tempat yang paling aku tak suka pergi. Tempat yang paling aku elakkan sekali tak kiralah time raya ke tak raya ke, memang aku takkan pergi.

Tapi apakan daya, demi cik kembar aku ikutkan aje. Ye la, cik kembar aku tu kan suka berjalan. Mak pesan kat aku supaya ikut cik kembar. Hahaha.. Mak ni, faham sangat beza perangai aku dengan cik kembar. Aku tahu sebab mak suruh ikut juga walau aku tak nak ikut. Apa sebabnya, biarlah aku simpankan aje. Tak baik bercerita hal orang kan. 

Baiklah...itu setakat yang dalam plan. Manalah tahu, last minute tetiba ada plan lain pulak ke kan. Ada yang tengah prepare untuk hari raya ke? Selamat melakukan persiapan ya.

Okay...till we meet again

9 comments:

  1. hye..syira jalan-jalan pagi terbang melayang ke blog anda sebelum pulang ke kampung :D
    maaf zahir batin !

    ReplyDelete
  2. saya tengah sibuk cuci tingkap rumah ni. hahaha. selamat hari raya ainim. :)

    p/s : saya dah dapat kad raya dari ainim terima kasih ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita Amy. Saya baru lepas kemas rumah.

      Lega dah terima

      Delete
  3. Asslmkm kak.. Sy start duk ngn suami ni xkalut la nk balik kmpng, nk service kete bagai.. Hehe.. Xlalu highway, tak tempuh jem. Balik kmpung pun dekat je.. Hehe.. Pastu semangat raya pun kureng.. Hehe..
    Apa2 pun selamat hari raya kak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe mimie. kalau dekat lagi bagus. Selamat Hari Raya Mimie

      Delete
    2. Mmng la dkat lg bgus kak.. Tp cik abg tu nk conquer ke kmpung dia je.. Haha. Xpe.. Thn ptma kita kasi can dulu..

      Delete

My friend say: