Thursday, July 10, 2014

#PrayForGaza Bacalah Qunut Nazilah

Assalamualaikum...

Pastinya kita sudah maklum akan keadaan saudara seislam kita di Gaza, Palestine. Sedihnya dikala kita sedang berada dibulan Ramadan, yahudi laknatullah tak habis-habis membuat kekacauan.

Geram, sedih, marah..perasaan aku bercampur baur. Mau je aku campakkan semua puak yahudi tu ke dalam lava gunung berapi, bagi mati semua sekaligus. Sesungguhnya mereka tu langsung tak layak duduk dibumi Allah.
Image: annamir2u.tumblr
Kata orang, cakap je takde gunakan? Baik kita banyakkan doa kepada Allah agar bantuan dan dipermudahkan penduduk Palestine untuk melawan yahudi laknatullah. Semoga mereka yang terkorban syahid disisi Allah.

Wallahualam...

6 comments:

  1. Brsama2 kita banteras Yahudi

    ReplyDelete
  2. aamiin ya rabb...pertolongan Allah sampai tepat pada waktunya...

    ReplyDelete
  3. aamiin.. pagi2 kat ikim.fm ada bacaan doa ni. semoga mereka di palestin kuat dan tabah hadapi ujian dariNya. kita di kejauhan ini sama2lah berikan sumbangan apa yang mampu.. doa.. wang ringgit.. dll yg berkaitan. inshaaAllah.

    ReplyDelete
  4. amin. semoga ALLAH melindungi mereka

    ReplyDelete
  5. kan.. cakap lebih tp tak gerak jgak apa lah guna..
    doa yg mereka perlukan..

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads