Wednesday, July 16, 2014

Plan Buka Puasa

Assalamualaikum...
image: Google
Memandangkan blog ini ibarat online diari Cik Ainim, makanya suka hati je la nak tulis apakan? Asalkan tak melampaui batas dan tak mendatangkan mudarat. Cewah

Sebenarnya aku ni ada plan nak beriftar dengan geng terjah aku, Syaf dan Ridzuan. Okay..plan nak ajak Loqman sekali tapi belum message. Itu pun kalau dia nak la kan. Kitorang plan minggu depan. Masalahnya, tak tau lagi ke mana hala tuju kami. Maksud aku, restoran apa nak pergi. 

Aku kalau  boleh tak nak pergi ke restoran yang ada buffet Ramadan sebab harga agak mahal sedangkan aku dan kawan-kawan belum tentu makan banyak. *Eh, boleh percaya ke makan sikit? Hahaha. Lepas tu, kami tak nak la ke tempat yang jauh sebab ada yang habis kerja pukul 5.30pm. Jalan biasanya jem kalau keluar lewat. Lepas tu, kalau boleh senang nak solat maghrib.

Haa..cerewet sangat namanya tu kan? Aku tahu itu. Sebenarnya adalah juga beberapa restoran dalam kepala ni tapi masih belum decide. Hmm..agak-agak korang mana tempat makan yang best nak pergi iftar nanti ya? Area dekat jalan duta, hartamas atau dutamas. Gitu..any idea?

Okay...till we meet again

5 comments:

  1. Alamak, saya area sana memang failed la...kalau semua habis kerja awal, bole planning tempat yang best2...selamat berbuka Ainim dengan kawan2...^_^

    ReplyDelete
  2. beshnyaaaa nak iftar dengan kawan-kawan..
    kawan CT semua tinggal area KL.. CT aja duduk penang so nak iftar pun tak ada geng..

    ReplyDelete
  3. mmg ta tau sbb syira org ipoh..hehee

    ReplyDelete
  4. bila nak belanja... ngeh3... :P

    ReplyDelete

My friend say: