Thursday, July 24, 2014

Photoshoot Hari Raya Ofis

Assalamualaikum...

Semput jap. Banyak betul hal nak diuruskan hari ini. Fuhh... Okay..jom sambung cerita.

Semalam telah berlangsung sesi photoshoot untuk kad hari raya division aku bekerja, BKP. Haa..meriah tau masa nak amik kad raya tu. Macam-macam gaya aku tengok semalam plus dengan gaya aku sekalilah. Hahaha. Jom layan gambar jap.









Meriah, gembira dan buat aku tak sabar nak sambut raya. Itu je yang aku nak cakap. Walaupun beraya depan pintu je. Hahaha. Ada next project oleh kami. Apa project tu, nanti aku ceritkan ya.

Okay..till we meet again

5 comments:

  1. bestnyerrr kalau dpt bergambar mcm ni..semuanyer cun2

    ReplyDelete
  2. besntya.,..siap ada photoshoot lagi ye

    ReplyDelete
  3. Wah...dah macam dah raya jer gamaknya...hihi

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads