Friday, July 04, 2014

Minggu Yang Meletihkan

Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Alhamdulillah, dapat menempuh minggu pertama berpuasa. Alhamdulillah, syukur Ya Allah.
image: Google

Jujurlah, minggu ni aku rasa terlalu busy sehinggakan rasa nak bernafas pun tak sempat. Manakan hendak tugasan yang diberi, hendak buat kerja hakiki lagi. Itu kat pejabat. Bila bulan Ramadan, korang pun faham la, mestilah ada extra amalan yang kita nak buatkan? Sikit-sikit pun hendak juga dapat pahala. Moga diterima segala amalan baik kita semua ya.


Rutin bulan Ramadan pun bermula seawal pukul 5am lagi. Kadang tu bila letih sangat sampai tertidur kat tempat kerja. Nasib tak kena marah dengan bos. Adoi..

So, malam ni rasa nak tidur awal sikit dan ada hasrat nak ke pejabat sekejap esok. Ada urusan yang perlu diselesaikan dengan segera. Semoga urusan esok dipermudahkan.


Minggu ni telah berlalu walau kesibukan agak luar biasa tapi takpe, itulah lumrahkan. Hmm..minggu depan bagaimana pulak ya?

Okay...till we meet again

6 comments:

  1. InsyaAllah.moga dipermudahkan segala urusan Ainim :)

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa naa datang dari blog Mia

    ReplyDelete
  3. kejap je kan,dah seminggu kita berpuasa.dear,tidur awal utk bangun awal.tips dr blog mana ntah,tak ingat.

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadhan...semoga dipermudahkan segala urusan Ainim ya...

    ReplyDelete
  5. mmg terasa juga pntnya, akk lagi la tak cukup tido sepnajang bulan puasa... tak nk kejar pahala kan... insha Allah ada kekuatannya...

    ReplyDelete
  6. jangan sampai mengabaikan kesihatan diri sudah le..:)

    ReplyDelete

My friend say: