Monday, July 07, 2014

Kedudukan Terkini Alexa

Assalamualaikum...

Setelah sekian lama tak update kedudukan Alexa blog Ainimrashihah ni, hari ni tergerak hati nak share balik kedudukan. Bukan apa, selama ni rasa sendu je ranking Alexa blog ni. Makin merudum dan tak taulah apa yang masalahnya.

Jadi, bila tergerak hati nak check ni, nak jugalah kongsikan dengan rakan pembaca sekalian. Jujur cakap ya, ini bukan nak menunjuk tapi sekadar update perkembangan blog tersayang ni. Kalau nak menunjuk, adeh..jauh nau nak jadi yang terbaik. Blog suam-suam kuku, ranking pun suam kuku je la ya.

Haa..gitulah kedudukan blog ni sekarang. Tak bila nak capai balik macam dulu-dulu pun aku tak pasti. Apa yang pasti, aku cuba buat yang terbaik yang aku mampu. Kira adalah up sikit kalau nak compare ranking sebelum ni kat SINI. Sikit naik pun jadilah ye tak?

Korang nak check? Boleh je klik link NI. Entah-entah, ranking korang lagi baik daripada aku. Tahniah in advance aku ucapkan.

Okay...till we meet again

12 comments:

  1. hehehe...congrats! I'm reaching back my goals...! :)

    ReplyDelete
  2. salam. hahaha blog sy lama tak cek da...

    ReplyDelete
  3. tak pernah tercapai ranking bawah 1k..huhu

    ReplyDelete
  4. tahniah...okla tu...saya punya jauh sangat2 lagi...beribu-ribu lemon kata orang...eheheh

    ReplyDelete
  5. Tahniah dik :)
    akak sama juga sama ranking adik nie :)

    ReplyDelete
  6. woww..tahniah2..kedudukan dah sempoi tuu

    ReplyDelete
  7. tahniah2 bila la nak dapat ranking yang baik macam ainim ni

    ReplyDelete
  8. woww... bawah 1K tu... terbaek... tahniah ainim.. :)

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads