Thursday, July 24, 2014

Kad Raya Ketiga

Assalamualaikum...

Selamat pagi dunia. Ewah..dalam mengantuk ni sempat nak up dulu satu entri. Entri kad raya kekdahnya. Kad raya pertama dan kedua ada kat entri INI dan INI.

Kad raya ketiga untuk tahun adalah daripada sahabat blogger yang paling rapat dengan aku. Siapa lagi kalau bukan cik Sally Samsaiman kita la.
Kad raya Sally ni temanya warna purple. Sedondon dengan blog gitu. Siap ada gambar kenangan kami kat SBB2014 tau. Alahai..tersentuh kita. Ni yang buat makin sayang kat Sally ni. Alhamdulillah, masih dapat lagi kad raya pada zaman sekarang yang mana teknologi makin canggih. Seronokkan?

Thank you so much sayangku Sally. Nanti raya kita jumpa ya. Oh ya, siapa yang dah terima kad raya yang aku pos tu? Angkat tangan please.

Okay...till we meet again

10 comments:

  1. kak sally and ainim dah mcm kembar..hehe

    ReplyDelete
  2. alolo...memang serius jeles ni...bila agaknya muka cik akak terpacak kat sebelah tu kan dik..hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehehe...yeay! kad kita dah sampai..

    **padahal bg by hand je :P

    ReplyDelete
  4. ala...tak dapat pun...hoho...sally akak nak jugak..hehehe

    ReplyDelete
  5. Wah seronoknya dapat kad raya ketiga..

    ReplyDelete
  6. p/s SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN SEPANJANG PERKENALAN & PERSAHABATAN KITA MESKIPUN HANYA BERLEGAR DI ALAM MAYA. JEMPUTLAH DATANG KE RUMAH YA...

    ReplyDelete
  7. eh2 ada gambar bersama2 lagi..terbaik sgt! hehe :)

    ReplyDelete
  8. dah banyak dah kad raya tu. ^^,

    selamat hari raya aidilfitri :)

    ReplyDelete
  9. meriah raya Ainim tahun ni...banyak kad raya gantung2 macam dulu2..hihi

    ReplyDelete
  10. Banyak juga dapat kad raya ehh ... :) Eh selamat hari raya ... maaf zahir batinnnn...

    ReplyDelete

My friend say: