Sunday, July 20, 2014

Hadiah Giveaway Memoria Aidilfitri

Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Ngantuk la...awal je mengantuk. Hmm..sebelum masuk tido, nak share dengan korang hadiah Giveaway yang aku terima baru-baru ini.


Last week aku ada share mengenai aku menang Giveaway Memoria Aidilfitri anjuran blogger Nakhoda Nurani, kat entri INI. Alhamdulillah, seperti yang dijanjikan, Jumaat lepas aku terima hadiah berkenaan. Terkejut kita dapat hadiah. Bila tengok alamat, baru perasan ni la hadiah giveaway tu. Excited tau, terus buka. Haa..ce teka kita dapat apa?
TARAAAA....
Hadiah novel dan juga kad raya. Hehehe...kiranya inilah kad raya kedua kita tau. Cantik kad raya tu. Wah..dah bertambah koleksi kad raya. HIhihi..suka suka suka.

Novel tu bertajuk Venom Suria. Jalan cerita agak best, suspen dan thriller. Haa..macam mana tu? Kenalah baca dulu. Kad raya tu pulak, ayatnya memang menyentuh hati. Apa pun, terima kasih kepada sahabat blogger Nakhoda Nurani yang sudi memilih saya sebagai pemenang ya.

Okay...till we meet again

11 comments:

  1. asslmkm kak.. tahniah.. :)
    bestnya dapat kumpul kad raya sekali..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah , rezeki raya .

    ReplyDelete
  3. selamat malam..singgah tengok tuan blog update ape :D TAHNIAH SIS

    ReplyDelete
  4. tahniah kak! wah..bestnya dpt novel.. jeles kita kat sini..hee ><

    ReplyDelete
  5. congrats twinnie!

    p/s : pinjam novel :P

    ReplyDelete

My friend say: