Thursday, July 03, 2014

Hadiah Daripada Deno

Assalamualaikum...

Pagi semalam sempat berchatting dengan blogger Dayang Deno. Kisahnya aku nak buat tempahan untuk kad raya. Tahun ini Insha Allah, akan ada beberapa sahabat blogger yang akan aku kirimkan kad raya. Nak kad raya? Nanti aku bagitau macam mana nak dapat ya.

Nak jadi cerita, rupanya Deno ada sediakan satu kad doodle untuk birthday aku yang lepas. 

Comel tak? Adik Deno kita ni kan memang berbakat bila masuk bab-bab doodle ni. Akak dia ni je yang langsung tak reti. Hahaha. Comel la pulak aku tengok lukisan doodle Deno ni. Ni baru kosong. Agaknya kalau dah warna mesti meriah lukisan doodle tu kan. 

Thanks so much Deno buatkan untuk akak. Terharu sangat rasanya. Hehehe. Korang yang berminat dengan doodle, bolehlah tempah dengan Deno. Harga pun rasanya berpatutan tau.

Okay...till we meet again

17 comments:

  1. congrats anim...he he he, deno bagi doodle salam ramadhan kat akak jer...

    ReplyDelete
  2. Comey sangat doodle tu...:)

    ReplyDelete
  3. comelnya hehe...dik an tak kreatip nak wat camtu huhu...

    ReplyDelete
  4. saya setakat mata sendiri tengok lukisan sendiri, comel la...kalau orang tengok, mcam budak sekolah je gamaknya...hihi
    apa2pon memang kagum kat deno, sangat kreatif...^_^

    ReplyDelete
  5. Alololo.. Comelnyaaa.. Klau sy pun tak terbuat..

    ReplyDelete
  6. Alololo.. Comelnyaaa.. Klau sy pun tak terbuat..

    ReplyDelete
  7. first of all.. nak kad raya!!!! hehehe..

    kak dayang nih memang berbakat.. kalau tgk dya lukis dpn2 mesti main tarik2 je kan, yelaa tgn kreatif..:D

    ReplyDelete
  8. kitee nak kitee nak, ehhee
    dayang deno mmg kreatif kan kak bab gini..

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads