Wednesday, June 04, 2014

Wordless Wednesday #3 [04.06.2014]

Assalamualaikum...

Wordless Wednesday #3 untuk hari ini.
Image: Google

image: Google
Orang yang tahu belum tentu dia sedar tapi orang yang sedar Inshaa Allah dia tahu.

Wallahualam...

7 comments:

  1. sedangkan letak gambar macam tu kat rokok pun tak ada fungsinya..

    ReplyDelete
  2. kalau dah namanya perokok tegar...susah anim...tapi nak seribu daya, tak nak seribu dalih...

    ReplyDelete
  3. tunjuklah gambar apa pon..xjalan jgk..huhu

    ReplyDelete
  4. dah ckp mcam2 kat diorang tp diorang bg mcm2 alasan..:(

    ReplyDelete
  5. Memang mereka tak pandang semua tu dik
    Tutup je mata kot hihi

    ReplyDelete
  6. tak suka roko. anti rook.. anti perokok..
    for u--> http://aniszahirah87.blogspot.com/2014/06/liebster-award-by-puteri-aliya.html

    ReplyDelete
  7. ada orang anggap ia umpama di angin lalu.....

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads