Friday, June 27, 2014

Tolong Bagitahu Aku

Assalamualaikum...

Selamat pagi jumaat semua. Ewah, tajuk tu kemain bukan? Hahaha. Propa je tu tau.
image: Google
Sebenarnya aku perasan yang followers aku ada naik tapi serious cakap, aku lost track siapa yang follow aku dan when they followed me. Haa? Sebab aku memang tak perasan ada new followers sebenarnya. Baru je semalam perasan. Eh, dah nak dekat 500 dah followers aku? 

Hmm..aku check dalam komen, takde pulak yang mention dah follow aku ke tak. Tu yang makin confuse. Sorry ye korang. Ainim ni kadang ada senget sikit. Aku nak follow balik kang rupanya aku dah follow pun blog tu. Hmm..siapa new followers kat blog ni? Tapi aku nampaklah juga few of the commentators adalah orang-orang baru bagi aku.

Hmm..takpe, korang yang baru follow blog ni, nanti bagitau la aku ya yang korang dah follow blog dan kalau aku masih belum follow blog korang pun, silalah bagitau akak korang ni. Bukan apa, aku balas blog walking kadang tak tau pun yang aku mungkin belum follow blog tu. Haa? Camane tu?

Apa pun, welcome to my blog new followers :)

Okay...till we meet again

p/s: searching mode

7 comments:

  1. salam ainim..wah dah makin ramai kan pengikut ainim..tahniah..menabung cne

    ReplyDelete
  2. SINGGAH SINI....lama dah follow...hik..hik

    ReplyDelete
  3. Asslmkm kak...
    Waaa.. Follower baru tu tak tnjuk identiti eh.. Hehe

    ReplyDelete
  4. cik akak dah ikut follow lama dah..hihi..
    salam jumaat dik

    ReplyDelete
  5. Wah... Secret admire kot. Hehe

    ReplyDelete
  6. husna pon kdg sempat jejak, kdg lgsung tak jejak.. teruknyaa.. -.-

    ReplyDelete

My friend say: