Monday, June 30, 2014

Terima Kasih Semua

Assalamualaikum...

Ulang tahun kelahiran aku dah berlalu semalam jadi hari ni baru sempat nak share antara sahabat-sahabat yang buat entri khas dan juga special treat kat Instagram. Thank you sahabat semua. Terima kasih banyak-banyak. Takkan dilupakan.
Entri daripada Mentor kita, Kak Mia Liana. Terharu tau dapat entri special daripada Kak Mia. Terima kasih banyak-banyak Kak Mia.

Entri daripada adik kita, Nadia Diana. Nad bagitau semalam. Thank you Nad. Nanti kita jumpa ya.

Entri ni special daripada kembar no3 kita, Sally Samsaiman. Sally ni memang antara sahabat yang kita sayang sangat-sangat. Bukan kat blog je, kat Instagram pun dia surprise kita. Thank you Sally sayang

 

Haa..semalam aku ada sebut hadiah daripada sahabat aku, Azima. Ni la hadiah tu. Comel je kan? Tapi reserve nak pakai masa raya nanti. Heheh. Thank you Azi
Ni pula daripada Perodua FEM. Aku ada jadi member. So, dapatlah hadiah. Sebenarnya tak sangka pulak boleh dapat hadiah. Apa pun, terima kasih ya.

Last but not least and the most special one is from my twin. Diam-diam dia post kat Facebook wall aku. Padahal semalam tu kitorang rilek gile gi jenjalan shopping sakan. Ahad pulak busy kemas almari tudung. Apa pun, terima kasih buat kembar. Dialah antara pecahan jiwa raga aku selain mak.
Tak lupa juga buat kakak-kakak aku yang message walaupun boleh jumpa je kan. Hahaha. Adikmu ni sangat menghargainya. Sekali lagi buat semua sahabat handai yang wish birthday buat aku dan kembar, terima kasih kami ucapkan. Setiap doa yang dititipkan amat kami hargai. Hanya Allah yang mampu membalas dengan kebaikan bagi setiap doa kalian. 

Harapan aku hanya satu, agar aku dapat hidup lebih lama untuk jaga mak dan sentiasa ada dengan mak. Takmo sakit, nak sihat supaya boleh bekerja dan capai apa yang ingin aku hajati dan PALING PENTING, hidup ni sentiasa dalam Rahmat ALLAH SWT.

Okay...till we meet again

4 comments:

  1. epy bdayyy..hehe..alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. syukur dikelilingin insan yg sentiasa menghargai diri kita..:)

    ReplyDelete

My friend say: