Thursday, June 19, 2014

Terima Kasih Di Atas Kerjasama Anda

Assalamualaikum...

Ini adalah lanjutan daripada entri INI yang aku update sebentar tadi. 
Image: Google
Jujurnya memang ia silap aku sedari awal kerana share gambar tersebut terlebih dahulu sebelum arwah meninggal dunia lagi. Ya, itu adalah antara kenangan aku dan arwah semasa di SBB 2014 yang lalu. Aku share melalui akaun instagram aku sebaik selepas selesai SBB 2014.

Setelah menyedari bahawa gambar tersebut diambil tanpa kebenaran aku, aku sendiri ambil tindakan dengan meminta kerjasama agar gambar tersebut dibuang daripada blog mereka dan aku sendiri terlebih dahulu telah delete kesemua gambar aku bersama arwah yang pernah aku share suatu ketika dahulu.

Apa pun, tindakan telah pun diambil oleh kedua-dua blogger berkenaan. Gambar telah dibuang dan digantikan dengan gambar baru yang lebih sopan. Terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan kerana beri kerjasama yang baik. 

Kepada 'Anonymous' yang dah hentam aku secara tiba-tiba tu, tak mengapalah. Aku maafkan. Aku sendiri tak pernah sempurna dan banyak lalukan kesilapan. Apa pun, Alhamdulillah, Allah beri kesedaran cepat kepada aku. Syukur.

Semoga kita semua dapat ambil iktibar daripada apa yang telah berlaku dan sama-sama jadikan sebagai panduan dalam kehidupan mendatang. Apa pun, semangat aku dalam dunia blog takkan pernah luntur. Kepada yang menegur kesilapan ini, terima kasih aku ucapkan. Kalian memang sahabat yang baik. Aku hargai semua itu.

Wallahualam..

12 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah kak. Lega sikit hati ni

      Delete
  2. salam. ha?? ada ANON hentam ke ainim? sabar sajala..

    btw alhamdulillah settle da hal ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah Itah tp akak baca kat blog lain. anon tu hentam akak. xpe. biarlah

      Delete
  3. Alhamdulillah akhirnya selesai jugak...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..kak yg penting da sttle

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ummi. lega sikit hati ni

      Delete
  5. alhamdulillah ... itulah yg sepatutnya dilakukan .

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. Dah selesai ye kak...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. Dah selesai ye kak...

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads