Monday, June 30, 2014

Tak Sabar Nak Balik Rumah

Assalamualaikum...

Hari ni penat extra sikit. Agaknya sebab tak cukup tidur kot ke sebab cuaca panas sangat? Hmm...

Rasa macam tak sabar je nak balik rumah. Nak berehat je pun sebenarnya. Hihihi. Menghitung waktu ni. Hari ni waktu masih pukul 5pm. Esok baru start pukul 430pm. Waaa..tak sabar tunggu esok. Hihihi. Nakal pulak aku ni.

Agak-agak nak berbuka puasa apa hari ini ya? Tapi yang simple je. Paling penting tak nak pergi pasar ramadan sebab tak suka ramai sangat orang dan banyak asap. Okay..itu ngada-ngada namanya.

Baik..sekian sesi curi masa 5 minit. Nak siapkan semua kerja sebelum pulang. Daaa

Okay...till we meet again

5 comments:

  1. Ros pun rasa tak sabar nak balik rumah :)
    selamat berpuasa Ainim :)

    ReplyDelete
  2. Saya ada 15 minit lagi utk balik..huhu..

    Anyway..Happy Bday Ainim..Semoga pjng umo, murah rezeki, sihat selalu & slmt dr sgala2nya..amin

    ReplyDelete
  3. Hehe... Nk balik tu best..nk tmph jem tu yg x best...

    ReplyDelete
  4. bukan mengada lah kak ainim, itu pilihan kita..
    buat apa nak sibuk2 ke bazaar kalau takde tujuan kan..:)

    ReplyDelete
  5. Biasa la tu kak.. Bila kt tmpt kje, tntu fikir umh.. Sy pun xsuka bersesak pergi psar ramadhan. Klau pergi pun, kuar awal..

    ReplyDelete

My friend say: