Sunday, June 15, 2014

Piala Dunia Punya Pasal

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Tengah buat apa tu?

Kali ini sembang-sembang sikit pasal Piala Dunia FIFA 2014 yang sedang berlangsung sekarang ni. Bak kata orang, sana sini semua dok cakap pasal Piala Dunia. Dari surat khabar ke TV ke radio sampaikan SNS seperti Facebook, Twitter pun orang dok sembang pasal Piala Dunia.
Blog apatah lagikan? Kalau blog sukan memang penuh dengan cerita bola je la. Tapi kali ini aku nak sembang lain sikit pasal bola ni. Nak jadi cerita, lepas aku update cerita pasal Piala Dunia FIFA 2014 kat entri INI, tetibe teringat kat Churp Churp.

Bukan apa, nak tengok iklan je sebenarnya. Sekali bila tengok kat Social Seed tu, oo mak aiii...sikit punya banyak dapat Social Seed tu. Adalah dalam 8 haritu aku dapat dan 6 daripadanya semua berkait dengan Piala Dunia 2014. Ambik ko. Selalunya kalau buka Churp Churp tu, Social Seed yang aku dapat adalah dalam 2 atau 3. Kali ini meriah betul bola.


Rezeki Piala Dunia ke apa ni? Hahaha. Takpelah, asalkan dapat masuk earning kan? Tambah juga duit Churp Churp aku tu. Korang dah check Churp Churp korang?

Okay...till we meet again

3 comments:

  1. Wah... Mmg semuanya penangan Piala Dunia...

    ReplyDelete
  2. Musim bola..jangan makan bola dah yer...Alhamdulillah, murah rezeki...

    ReplyDelete
  3. amboii hebak penangan bola ni ye.

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads