Monday, June 02, 2014

Oh Lee Dong Wook

Assalamualaikum...
image: Google
Ehem ehem...sebelum tu nak minta ampun. Kali ini entri berangan kejap. Kisahnya aku tonton drama Hotel King lakonan pelakon hebat lagi kacak Lee Dong Wook (이동욱).

Aku ni suka la juga tengok muka beberapa pelakon lelaki korea yang hensem-hensem tu. Ala..normallah bagi manusia yang lumrahnya yang sukakan kecantikan dan sesuatu yang indah dipandang mata. Aku la tu salah sorang daripada mereka. Hihihi
Image: Google
Walaupun Dong Wook ni dah kategori 30's tapi riak wajah dia yang acah-acah awet muda tu memang buat perempuan jatuh hati. Dah la berlakon selalu jadi hero. Pandai pula jiwai watak yang diberi. Kalau berlakon tu ye ye je watak tu. Memang real je. Kalau muka takde feeling tu yang paling aku suka. Eh..
Source: Wikipedia
Waaa..jatuh hati kita tau. Walaupun Dong Wook ni aku kategorikan pelakon senior nak mencapai tua, tapi tetap boleh menang dihati peminat. Hmm..pandai agensi dia naikkan karier diakan? Tetibe terfikir, kalaulah dia berlakon drama melayu, agak-agak makcik makcik kita kat luar tu suka tak tengok dia macam dorang tengok Aaron Aziz tu? Eh...ahahah

Okay...till we meet again

6 comments:

  1. kita suka! kita suka! - jawab bg pihak makcik makcik :P

    ReplyDelete
  2. aaaa lee dong wook oppa! setuju :P

    ReplyDelete
  3. eh comel pulak... mata dia tak sepet sangat... anim, akak what's anim, sila jawab... hew hew hew...

    ReplyDelete
  4. ramai rupanya yang minat lee dong wok nih..hehehe..

    ReplyDelete
  5. Lee Dong Wook nie famous masa drama "MY Girl" tapi sy lagi prefer Lee Jun Ki...

    ReplyDelete

My friend say: