Thursday, June 12, 2014

Mencari Idea

Assalamualaikum...
image: Google

Kalau semalam sampai begitu banyak entri, hari ini macam blur sangat rasanya. Gitu kekdahnya. Semalam meriah blog dengan entri, hari ini belum tahu lagi.

Semalam banyak idea, hari ini kurang pulak ideanya. Kenapa? Biasalah tu kan. Tapi macam biasa, akan tetap cuba berfikir apa nak cerita dengan korang. Nanti tengah hari aku sambung blog walking ye. Ni tengah nak mencari idea ni.

Jumpa lagi

8 comments:

  1. Selamat pagi...insya Allah, mencurah-curah idea tu nanti...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat pagi mama. terima kasih ya

      Delete
  2. Replies
    1. ye je Fadhil..kadang2 memang macam tu kan

      Delete
  3. kadang-kadang idea banyak tapi nak menaip tu takder masa....huhu

    ReplyDelete
  4. sama la kita kak.. sekarang ni taip merapu2 je lebih.. hehe

    ReplyDelete

My friend say: