Sunday, June 29, 2014

It's My Birthday!!!

Assalamualaikum...

Syukur Alhamdulillah, masih diberi peluang untuk menikmati usaha ke-28 tahun ini. Dah tua kan? Dah nak ke 3 series gitu. Hehehe. Aku tak kisah nak reveal usia sebab aku bangga dengan usia yang Allah berikan kepada aku. 

29 Jun 1986, aku dilahirkan pada bulan Ramadan dan tahun 29 Jun 2014, sekali lagi aku sambut hari lahir pada hari pertama Ramadhan. Indah kan? Istimewa sangat kan? Indah sangat kurniaan Allah untuk aku pada tahun ini. Oh ya, untuk kembar aku sekali ya.


Terima kasih kepada semua ahli keluarga dan sahabat handai yang wish birthday buat aku dan kembar juga buat sahabat aku, Azima yang awal2 beri hadiah hari jadi yang comel sangat. Senyum lebar aku. Tak sangka dalam usia yang dah banyak ni pun ada yang sudi beri hadiah.



Okay...till we meet again

24 comments:

  1. Alhamdulillah... selamat hari lahir ainim... dan buat si kembar ainim juga... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..terima kasih Maria

      Delete
  2. selamat hari jadi to both of you :D istimewa tuu

    ReplyDelete
  3. Happy BirthdaY Anim.. Dari Abe Eraz dan family.. :)

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Lahir Anim.......
    Semoga panjang umur, murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik....
    Ehhh? Bukan anim lahir bulan Syawal ke?
    Sebab masa mak lahirkan kite 6 Jun tu, dia cakap 28 Ramadhan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, haah la Ayue. Hahaha..boleh tak sendiri terlupa padahal baru je mak semalam bulan Syawal. Ni kes excited terlebih ni

      Delete
  5. happy birthday ainim...

    http://www.mialiana.com/2014/06/happy-birthday-ainim.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Kak Mia. terharu sangat saya :)

      Delete
  6. Selamat Hari Lahir Ainim . Hari ini juga merupakan hari lahir sis mengikut kelendar Islam , 1 ramadhan ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke Sis? Selamat hari lahir juga ya

      Delete
  7. Rasanya belum terlewat lagi lya nak wish birthday ainim kan..lya ucapkan selamat menyambut ulang thn kelahiran buat ainim..moga ainim sentiasa dimurahkan rezki diberi kesihatan yg baik.Insyallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lambat pun Lya. Terima kasih ya. Same goes to you

      Delete
  8. happy belated besday! oh, ade kembar rupanya.

    ReplyDelete
  9. happy belated birthday kak ainim hehe

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Lahir Ainim!!
    Semoga diberkati umur, dimurahkan rezeki serta dipermudahkan segala urusan...
    Insya Allah, aamiin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Mam. sama juga untuk mama ya

      Delete
  11. Happy belated birthday!! May Allah bless you...:)

    ReplyDelete
  12. happy belated birthday kak ainim!!
    smoga sntiasa di bawah rahmat Allah SWT..:)

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads