Friday, June 13, 2014

I'm Going To KLIHF!!!

Assalamualaikum...

It's today! It's the day of KLIHF. Yeay!!!

Eh..excited terlebih pulak. Sorry korang, over sikit. Memang aku sangat menantikan KLIHF ni sebenarnya. Tak tahulah kenapa aku beria sangat. Nak kata aku nak shopping, aku takde pun keinginan nak shopping. Mungkin juga disebabkan pengisian program sepanjang 3 hari ni menarik kot.

Haih la..kalaulah dapat time off petang ni, aku nak berada di PWTC sepanjang hari sebab nak dengar talk session dengan Prof Muhaya tu. Kalau ada rezeki la. Tapi macam takde harapan sebab ada program kat ofis petang ni.

Lupakan hal ofis jap. Apa yang penting, tengah hari ni aku nak pergi juga. Dapat menjengah pun takpe, at least dapat tengok apa yang menarik di KLIHF. Korang pergi tak?

Okay...till we meet again

9 comments:

  1. Insya Allah...berkelapangan akan sampai juga...

    ReplyDelete
  2. wahhh acik kena cover event ini..

    ReplyDelete
  3. best ke nie, dekat dengan office, tapi takde geng nak pergi,

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/06/15-tips-penyusuan-khas-bakal-ibu-berjaya.html

    ReplyDelete
  4. bestnya kalu dapat pergi, kite duk jauh.. hukhuk

    ReplyDelete
  5. akak dah pi dah tadi..adik akak jer yang memborong...hhehehehe

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads