Sunday, June 01, 2014

DramaFire.com Buat Kaki Drama

Assalamualaikum...

Sebenarnya aku ni bukanlah peminat drama Korea, Japan mahupun Taiwan. Malah boleh kira dengan jari berapa banyak drama Korea yang aku tengok full episod without fail. Haa...tak lebih 5 pun sebenarnya. Hahaha
Tonton drama korea

Cuma kali ini aku nak share dengan korang yang minat sangat dengan drama Korea tu. Tapi tak reti nak download atau mungkin jenis bukan kaki download macam aku. Since Khamis aku nampak kembar aku dok menonton drama Korea secara online. Nak jadi cerita, semalam aku saja je la join kembar tonton sekali. Rupanya dia tengah tonton drama Hotel King.

Aku pun tanya la website apa yang dia tonton. Rupanya DramaFire.com. DramaFire.com ini adalah website yang mana korang boleh tonton drama-drama Korea, Japan dan Taiwan secara percuma dan siap ada subtiltle bahasa Inggeris. Mudahlah nak faham dorang cakap apa kan. 

Banyak drama-drama yang terkini ditayangkan di Korea ada dalam DramaFire.com ni tau. Antara drama yang aku suka nak tonton adalah God's Quiz Season 4 dan juga Flower Grandpa Investigation Team. Cerita yang macam kelakar jadi pilihan aku. 

Dah..korang nak tonton? Klik je http://dramafire.com/.

Okay...till we meet again

5 comments:

  1. xprnah tahu pulak web ni..nti bleh jenguk tgk cter foverite..huhu,ok gak klakar tapi cter korea byk yg cinta2..

    ReplyDelete
  2. baru tahu pasal web nie..thank sharing kak :)

    ReplyDelete
  3. Nice sharing ainim... Dh berlalu zmn minat korea..

    ReplyDelete
  4. tak minat sgt nak tengok korea atau jepun nih..
    dulu masa sekollah men, member ramai dok tgk, tertgk skali..:p

    ReplyDelete

My friend say: