Thursday, June 12, 2014

CPUV Untuk Bulan Jun 2014

Assalamualaikum...

Tadi tengok Blogger Shida update berkenaan CPUV terbaru. Aku ni kan, memang gedik sikit. Suka sangat tengok akaun Nuffnang aku ni. Walaupun amaun earning tu takdelah banyak mana, tapi memang nak juga buka. Rasanya hari-hari kot.

Bila buka tadi, senyum kejap sebab ada rezeki CPUV untuk bulan ini. Alhamdulillah. Ada dua yang baru masuk
Rupanya CPUV masuk semalam lagi. Aku tak sempat nak buat Nuffnanf semalam. Alhamdulillah, rezeki lagi. Bolehlah buat tokok tambah earning yang ada. Oh ya, sekadar berkongsi. Kalau nak baca cerita CPUV aku ni, korang boleh klik SINI. Kalau ada yang masih belum berpeluang nak dapat CPUV, takpe cuba lagi dan tanya pada pihak Nuffnang apa syarat yang diperlukan supaya CPUV senang nak melekat ya. Serious, aku takde petua. Setiap CPUV yang masuk tu aku anggap rezeki Allah nak bagi je.

Okay...till we meet again

5 comments:

My friend say:

Nuff Ads