Thursday, June 26, 2014

Bila Nuffnang dan Churp Churp Berwajah Baru

Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Ramainya yang share pasal Nuffnang berwajah baru. Aku pun sibuk juga nak share tapi nak cakap pasal Churp Churp sekali.

Kalau korang perasan, bukan Nuffnang je, Churp Churp pun dah ada wajah baru sikit. Walau tak 100% baru tapi ada pembaharuan yang aku perasan since semalam. Aku suka wajah baru Nuffnang sebab pada aku lebih friendly user. Senang nak tengok dan warna pun ceria sikit kalau nak compare dahulu. Kalau ikutkan takde la banyak beza pun cuma yang aku perasan emotive tu takde dah.

 
Churp Churp pulak aku lagi suka yang baru ni sebab ada improvement dari segi nak cari reward yang kita dapat. Kalau sebelum ni aku pening sikit nak cari Social Seeding yang aku dapat dan mana yang dah submit dan accepted, tapi sekarang ni aku kira lagi senang kot. Eceh ceh..


Churp Churp pun sekarang ni rajin bagi Social Seed kat aku. Walau pening nak buat ayat tapi at least dapat bantu tambah earning. Hehehe..korang camane?

Okay...till we meet again

p/s: nak pegi blog walking jap

11 comments:

  1. Replies
    1. haah kan fizie..ada la sedap sikit mata nak tengok

      Delete
  2. 1 lagi... lebih laju dari dulu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak Idah. sebelum ni slow sikit

      Delete
  3. Tak pandai lagi guna churp churp...mungkin ainim bole ajar kot...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama, boleh je kalau nak saya ajarkan

      Delete
  4. Sejak kebelakangan ni.. aisyah malas dah nak promot ada churp2... ikut mood kot

    ReplyDelete
  5. Hmmmm...quite nice to join this, earn a little, gain some rewards or prizes...

    ReplyDelete
  6. Bila ada pembaharuan, baru semangat sikit nk jenguk selalu..hehe

    ReplyDelete
  7. husna tak rajin sgt dgn churp2 nih, slalu dgn 8share je..hehehe..

    ReplyDelete

My friend say: