Tuesday, June 17, 2014

A Hectic Tuesday..

Assalamualaikum...

Selamat pagi cikgu! (Korang nyanyi cara budak2 kelas Upin Ipin nyanyi tu ek). Hahaha
image: Google
Selamat pagi semua. Tajuk tu saja je nak bikin gempak sikit sebab memang dalam dua minggu ni, asal hari Selasa je ada urusan luar. Tapi urusan peribadi la. Minggu depan hari Rabu pula. 3 minggu berturut-turut ada urusan.

Masih ingat entri aku berkaitan bulan Jun kat SINI? Inilah antara tarikh yang aku maksudkan itu. Apakah urusan tersebut? Seriously, can't share with you guys until everything is confirmed. Hope korang faham ya. Cuma kalau korang baik hati, doakan semoga urusan aku dipermudahkan Allah. 

Harap urusan pagi ni selesai cepatlah hendaknya. Kalau boleh nak sampai ofis sebelum tengah hari sebab ada kelas ngaji. 

Okay...till we meet again

4 comments:

  1. semoga dipermudahkan segala urusan....insya Allah, aamiin

    ReplyDelete
  2. hope semuanya berjalan lancar.....

    ReplyDelete
  3. moga dipermudahkan semua la ye ainim

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan,, jap2,, macam nak teka je hihi

    ReplyDelete

My friend say: