Saturday, May 24, 2014

Yang Ditunggu Dah Tiba

Assalamualaikum...

Hai korang. Hehe..ini adalah lanjutan daripada entri aku pagi semalam kat SINI. Aku ada menunggu sesuatu. Apa yang aku tunggu tu? Haa..ada juga yang jawab dengan tepat sekali. Ahaha..memang bijak.
Ehem ehem. Tengok gambar kat atas tu. Confirm korang tau kan apa yang aku maksudkan itu. Ini ialah kegemaran aku. Apa lagi, shawl la. Hehehe. Bukanlah nak menunjuk tetapi shawl ni adalah sebahagian daripada persediaan aku untuk majis perkahwinan kakak aku bulan depan. Hihihih...

Haa..itulah tujuan utama kenapa aku dok sibuk beli shawl bagai tu. Aku memang sengaja pilih daripada SHAWLBYVSNOW disebabkan aku dah tahu kualiti produk dari segi material dan kekemasan jahitannya. So, takdela nak fikir banyakkan. Alhamdulillah, part baju dah setel dah. Oh ya, nak tengok warna shawl? Ada kat bawah ni.


Okay...till we meet again

10 comments:

  1. Wahhh kita serupa.. Peminat shawl byvsnow

    ReplyDelete
  2. bnyak dan lawa2 kaler dia hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah Dik An..akak rasa gile macam nak beli semua je

      Delete
  3. tu semua akak beli.??! :O
    akak memang peminat shawl. ehhee
    selalu tgok akak beli shawl baru, eh selalu ke.?? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh selalu ke? ahaha..mana ada eiqa..ada ongkosnya adala beli

      Delete
  4. tudiaa..hahaha tambah koleksi ye kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambah koleksi smp mak ckp dah boleh buka kedai

      Delete

My friend say:

Nuff Ads