Tuesday, May 13, 2014

Teringin KFC La Pulak

Assalamualaikum...

Apa punya kes la aku ni kan. Time-time cuti boleh merepek tekak ni nak makan itu, nak makan ini. Apahal la kau ni Ainim. Padahal malas nak keluar rumah. Nak rileks je rancangannya. TAPI kalau dah teringin, hmm..

Hari ini hari selasakan? Hari selasa KFC ada diskaun kan? Mestilah murah sikit kan? Haa..dah cantik tu kan. Tapikan, siapa nak tolong belikan? ahaha...
Image: KFC Website
Aku suka sangat makan KFC sebab rasa ayam dia best. Oh, siapa boleh tolong belikan? Ohh..gambar di atas nampak tempting sangat...huhu

Okay...till we meet again

9 comments:

  1. SELAMAT PETANG DAN SELAMAT BERCUTI :)

    ReplyDelete
  2. nak keluar tu la yang malas..:D

    ReplyDelete
  3. malas x dapat makan kak..huhu rajin2 kan diri..

    ReplyDelete
  4. Alahai...kot dekat dh lama ajak ainim kuar dh ni

    ReplyDelete
  5. hehehee..sabar jelaa.. husna pon terliur ni taw..

    downy parfum collection..

    ReplyDelete
  6. Isk isk fav akak juga nie dik

    ReplyDelete
  7. lya pun suka mkn kfc..entahla knp :D

    ReplyDelete
  8. sy kan kak, kalau dh teringin tu mmng cari.. aym dia sedap.. selalu mkan kulit je.. pastu knyng..hehehe

    ReplyDelete

My friend say: