Saturday, May 24, 2014

Selamat Pagi

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Sihat? Selamat berhujung minggu ya. Hari ni ada plan apa?
image: Google
Semalam tido awal sebab mengantuk sesangat lagi pun badan rasa tak selesa. So, tido awal je la. Pepagi ni blur kejap. Tak tau nak makan apa tapi yang pasti hari ni kena operasi kemas rumah sebab lepas kembar balik kerja, kitorang nak keluar kejap. Ada hal.

Oh ya, di Putrajaya sedang berlangsung Festival Belia Putrajaya sehingga esok. Korang dah datang ke? Aku ada juga plan nak pegi. Hehehe..tapi tengok keadaan macam mana dulu sebab takde geng nak pegi. Baiklah..nak pergi mencari makan jap. Kang jumpa lagi ya.

Okay...till we meet again

5 comments:

  1. jauhnya nak p pesta belia.. hohoho
    happy weekend.

    ReplyDelete
  2. morning and selamat berhujung minggu!

    :D

    ReplyDelete
  3. errghh, x larat nak pergi. Hahaha

    ReplyDelete
  4. selamat berhujung minggu kak ainim!! :)

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads