Friday, May 02, 2014

Reward for Myself

Assalamualaikum...

Selamat tengah hari semua. Ehem...apa korang buat tengah hari ni? Ke ada yang cuti ni? Hari rabu aku ada post satu entri di SINI. Terima kasih kepada yang baik hati cuba meneka ya. 

Sebenarnya apa yang ada di dalam beg tu ialah shawl dan juga inner neck yang aku beli dari Butik Al-Humaira Contemporay, Bangi. Haaa..sebabnya kebetulan ada jualan murah dan kebetulan juga petang Ahad minggu lepas aku ke Bangi. Makanya singgahlah sekejap.

Aku tak beli banyak pun. Sekadar sehelai shawl Raeka dan Inner neck as reward for myself. Reward? Haa..sebab gaji dah masuk time tu. Hehehe. 
Sesekali ada jualan murah, aku belilah. Kalau harga biasa agak mahal. Aku selalunya beli shawl daripada SHAWLBYVSNOW disebabkan aku suka kepada kualiti shawl yang sangat bagus dan senang nak bentuk serta harga yang affordable.

Hmm..dah beli tak kan nak simpan dalam almari je kan. Haruslah pakai. Kat bawah ni aku pakai shawl Raeka tu. Okay juga sebab matching dengan baju aku. Ni aku pakai gaya lain sikit dari biasa aku pakai.

Oh ya, dengarnya nanti ada satu event di Shah Alam dan Al-Humaira pun akan join. Nanti aku update lagi pasal event tu ya.

Okay...till we meet again

8 comments:

  1. Amboii.. cantiknya diaa... dengan shawl baru nya iteeww.. :D

    p/s : Contact kak idah kat sini yer... https://www.facebook.com/rohaidah.acikidah tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yer... add friend dulu yer sblm msg... kalau tak nanti msg tu tak masuk..

      Delete
  2. salam. ooo...shawl..heee salahla sy teka ya!

    ReplyDelete
  3. comel..

    selamat berhujung minggu ainim... :)

    ReplyDelete
  4. seronoknya bergaya dengan tudung baru..

    ReplyDelete

My friend say: