Tuesday, May 06, 2014

Ranking Alexa Terkini

Assalamualaikum...

Sengaja menjengah untuk melihat ranking Alexa terkini. Alhamdulillah, ada sedikit naik kedudukan aku. Kalau sebelum ini, jatuh merudum seperti yang aku cerita dalam entri INI, tapi bulan ini ada naik sikit. Alhamdulillah. Kedudukan terkini kat SINI

Sekarang ini aku cuba bangkit balik dan berusaha untuk baiki balik kedudukan Alexa aku. Sejak aku terpaksa kurangkan aktiviti blogging disebabkan faktor kesihatan yang tidak mengizinkan, ranking memang turun mendadak. Sedihnya la hai. Tapi tak boleh sedih je tapi tak buat apa-apa.


Sekarang ni memang aku sedang berusaha keras untuk pastikan ada entri setiap hari dalam blog ini selagi mana aku mampu. Aku akan cuba sehingga aku berjaya. Harap korang semua dapat beri sokongan ya. Aku tak nak menghampakan Mentor aku, Kak Mia Liana yang dah banyak mengajar aku dalam dunia blogging ni. Sebolehnya aku buat yang termampu selagi masih ada daya.

Inshaa Allah, aku boleh buat. Oh ya, korang nak check ranking? Boleh klik SINI.

Okay...till we meet again

19 comments:

  1. huhu...sally tak nak check...stress -___-

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala...sally confirm tinggi drpd kita. :)

      Delete
  2. perlahan2 la ainim..pasti boleh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaa Allah Lya...kita yakin boleh

      Delete
  3. Alhamdulillah, congrats adik kakak sayang... *_^ keep on working k? We can do it...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sis. Inshaa Allah, saya cuba yang terbaik ok

      Delete
  4. mama punya, 1286.. hihihi... lebih kurang je..

    ReplyDelete
  5. Tahniah dik
    Akak pon macam besar je ranking alexa tu hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe kak..kita sama-sama usaha ya

      Delete
  6. insya Allah...ainim bole...take ur time...^_^

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... ada peningkatan... tahniah ainim...
    p/s: nak kena selalu jenguk ni... :D

    ReplyDelete
  8. eiqa dlu rajin la cek gini2x semenjak kurang blogging x reti da..
    ni nak berjinak2x balik niee. hehee

    ReplyDelete
  9. sy punya ranking jauh berbeza..hehe

    ReplyDelete

My friend say: