Friday, May 09, 2014

Projek Tutorial Shawl

Assalamualaikum...

Waktu rehat panjang hari ini aku spend sepenuhnya dengan Kak Ida dan Kak Alin, rakan seunit disurau. Sebenarnya dah plan daripada semalam lagi. Projek belit lilit shawl gitu. Aku nak mengajar Kak Ida cara-cara pakai shawl dengan style yang menarik tapi masih tak keterlaluan. Gitu sekali...

Aku buat beberapa style untuk ajar kak Ida. Kitorang memang dah lama plan nak share cara pakai tudung tapi baru siang tadi sempat. Ya la, kalau hari jumaat selalunya masing-masing ada hal kan. 


Seronok juga sesekali buat sesi ni. Waktu rehat panjang memang best la. Aku sendiri pun banyak belajar daripada tutorial kat Youtube. Banyak je sebenarnya tutorial kat Youtube yang korang boleh belajar. Biasanya kalau keluar jenjalan je la aku style shawl aku tu. Kalau ke pejabat, aku buat yang simple je.

Sorry ye takde gambar full tutorial yang aku buat. Just share sikit-sikit je. Kalau nak full tutorial, korang cari kat Youtube. Aku segan nak share lebih-lebih. 

Okay...till we meet again

13 comments:

  1. wah.dah buat tutorial pulak ye...akak dah lama tak pakai shawl..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pulak dah lama tak pakai tudung bawal kak

      Delete
  2. Replies
    1. hihi..tapi akak sendiri tak selalu buat camni Fatihah

      Delete
  3. Wah...x rugi kongsi ilmu kan..nanti ramai yg nak kwn ngan kita...betul x..

    ReplyDelete
  4. sy suka btul tgk akk pkai shawl.. kmas je...

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads