Sunday, May 25, 2014

Projek Mengemas Tudung

Assalamualaikum...

Hi korang. Malam semalam aku dan kembar busy mengemas tudung. Maklumlah, tudung tu dah melambak sampai dah pening tengok. Bersepah dalam almari dan kotak. Ada yang dah pakai dan ada yang masih belum terusik lagi.

So, hari jumaat lepas, kembar belikan almari khas untuk letak tudung-tudung kami tu. Langkah untuk minimise ruang yang ada kekdahnya. Jadi mulalah kami kumpulkan semua tudung bawal, shawl yang ada. Lepas tu asingkan ikut jenis dan warna. Dah asing, maka proses melipat pun bermula.

Sejam jugalah kitorang ambil masa untuk lipat semua tudung yang. Haa...kat bawah ni keadaan tudung before kami melipat. Bersepahkan...

Malu nak tunjuk sebenarnya tapi redha je la. Dah memang bersepah pun kan. Tapi baik kemas sekarang daripada dah nak raya baru nak kemaskan? Hahaha. So, kat bawah ni la keadaan lepas lipat tak simpan lagi dalam almari.
Siap lipat. Kami pun mulakan menyimpan dan siap!! Haa..gambar tudung dalam almari terlupa amik. Sorry. Takpe..yang pasti dah setel satu hal. Sorry korang malam tadi tak sempat blogging. Kang aku blog walking ya.

Okay...till we meet again

6 comments:

  1. Banyaknya kak... bawal batu2 pon ada tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik..mak akak cakap dah boleh buka kedai tudung

      Delete
  2. woahh! byknya tudung bwal.. geram~~
    *Aisyah klik iklan lactaydkak ainim ya :)*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...tudung bawal tu dah bertahun dan ada yang belum pakai lagi

      Delete
  3. husna punya penyangkut bulat dlm almari tu pon dah sarat..
    agaknya nak kena cari drawer utk tdung/shawl jgak kot..:p

    ReplyDelete
  4. pergh...banyaknya dah boleh buka kios ......

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads