Thursday, May 29, 2014

Pengubat Stress

Assalamualaikum...

Lanjutan daripada entri tengah hari tadi.
Kata orang, bila stress kita perlukan sesuatu untuk meredakan stress tersebut. Kita perlukan 'ubat' untuk 'penyakit' stress ni. Korang rasa apa ubat stress ek?
image : Google
Aiyaa..aku memang stress sangat hari ini. Jarang tau stress tapi sesekali best la juga. Hahaha..sila la gelak. Ala..stress je pun. Bukan kena marah dengan bos pun. *Fikir positif juga ni. 

Aku rasa ubat stress yang sesuai dengan aku ialah makanan. Aku kan suka makan. Tetibe nak makan benda yang berasaskan coklat. Coklatkan dapat hilang stress dan bantu untuk rasa gembira. Gitu. Tapi, aku tak nak coklat yang kena beli kat kedai tu sebab aku nak chocolat yang macam kat Dip n Dip, Salon Du Chocolat tu je. Best..

Esok macam nak terjah je ke sana. Hihihi...Alhamdulillah, walau stress masih mampu gelak sebab Allah izinkan aku untuk gelak. Ringan sikit beban dalam kepala ni.

Okay...till we meet again

6 comments:

  1. dengan ketawa pun blh hilangkan stresss :D

    ReplyDelete
  2. Cokelat ok, jangan beli cadburi ye?

    hehe

    ReplyDelete
  3. lihat baby senyum juga penghilang stress bg sya...

    ReplyDelete
  4. sedapnya kek... nyum nyum...
    anda ditag --> http://cikgufaizcute.blogspot.com/2014/05/liebster-award-sharina-elyana.html

    ReplyDelete
  5. sis klu sedih , sis makan manisan . apa yg ada depan mata la . selalunya gula2 n coklat ... glukosa dlm manisan ni dpt tenangkan hati kita ...

    ReplyDelete
  6. kalo stress jangan lupa tengok running man banyak kali :)

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads