Tuesday, May 27, 2014

Mini Oreo!!!

Assalamualaikum...

Selamat tengah hari semua. Actually, tuan blog tak berapa nak sihat sebenarnya since daripada semalam lagi. Ada aku bebel tentang sakit tekak kat entri INI dan malam tadi dah demam dedar. Adeh...tapi bertahan lagi demi nak bekerja.

Cuma bagi nak ceriakan blog Ainimrashihah ini, jom cerita sikit soal makanan. Oh, Ainim dan makanan berpisah tiada. Eh? Hahaha...okay jom baca.

Aku tak ingat hari apa kembar aku beli Oreo Mini ni. Tau-tau bangun tido je dah ada depan mata. Maklumlah, tertido depan laptop di siang hari. Haa..bukan senang nak tengok aku tido siang. Berapa kali dalam setahun ikut nasib. Kalau tak sihat la ya.

SO, aku pun bangun-bangun cuci muka balik. Perut takde la lapar tapi gatal je nak mengunyah. Terus buka dan makan. Krup krup krup..okay, itu ilustrasi bunyi semata-mata ya.  Rasanya sama je la dengan Oreo yang biasa tu cuma ini bite size. Jadi, ko ngap sekali je masuk mulut. Tapi tetap ngap dua kali juga walaupun kecik. Dah pesen makan memang sikit-sikit masuk mulut.


Sebenarnya aku dah pernah terjumpa Oreo Mini Chocolate ni kat Bangi tapi takde la beli sebab ingatkan tak best. Rasanya kalau aku guna yang bite size ni untuk buat oreo cheese cake mesti lagi senangkan? Kan? Haa..dah ada plan nak buat tu..korang tunggu aku update entri kalau betul aku berjaya buat ye. Hihihi. Siapa nak oreo mini ni? Angkat tangan..hahaha


Okay...till we meet again

4 comments:

  1. Hoho...Saya suka OREO MINI ni..senang nk mkn sebab comel2 je..huhu

    ReplyDelete
  2. kecik comel lote je kan oreo mini ni hehe

    ReplyDelete
  3. harganya boleh tahan gak.....

    ReplyDelete
  4. alololo.. mesti comel je kan.. ;)

    ReplyDelete

My friend say: