Friday, May 23, 2014

Menunggu Sesuatu

Assalamualaikum...
Image: Google
Selamat pagi semua. Buat korang yang bekerja sama macam aku, selamat bekerja aku ucapkan. Buat yang bercuti hari ini, selamat berhujung minggu. Hari ini hari Jumaat. Yeay!!! Esok cuti!!!

Sebenarnya hari ini aku menunggu sesuatu untuk sampai ke tangan. Tak sabar rasa hati ini. Sudah ku tunggu sejak semalam. Hari ini, Inshaa Allah akan bertemu. Ewah...

Agak-agak koranglah kan, apa ke benda yang aku dok tunggu tu ya? Siapa pandai teka? Aku bagi 10 markah. Ihiks..hehehe

Okay...till we meet again

12 comments:

  1. salam jumaat ainim..sapa ka gerangan yg ainim tunggu tu ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam jumaat Lya..hahaha...tunggu

      Delete
  2. Replies
    1. ahaha..macam tau2 je ekin ni. :)

      Delete
  3. tunggu barang shopping!!!! hehehehe

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehem ehem..haha..tunggu entri baru ya

      Delete
  4. salam. tunggu siapa ttuu ainim??

    p/s salam jumaat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam jumaat Itah..nnt kita cerita ya

      Delete
  5. tguuu org masuk minang yer..hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aduh Nory..siapakah gerangan itu ek

      Delete
  6. apa lagi kalau bukan shawl kak ainim hari tu..hehehe..

    ReplyDelete
  7. eiqa dah tauuu.! :P
    shawl. lalallalaa
    ( padahal dah baca entry awal td, kihkihh )

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads