Tuesday, May 13, 2014

Klik Klik Klik

Assalamualaikum...
image: Google
Selamat pagi semua. Hari ni last day cuti bagi kita tau. Maka bermulalah esok akan bekerja semula mencari rezeki kurniaan Allah Taala. Rezeki Allah tu luaskan, ada dimana-mana dan yang penting kena cari yang halal. Untuk diri, pejabat kat Jalan Duta tu la jadi tempat mencari rezeki sejak 7 tahun yang lepas. Eceh..mukaddimah panjang melebar.

Oh ya, pepagi ni takde apa nak buat lagi. So, aku bajet nak main-main klik klik je la pepagi ni. Sejak malam tadi dah aku main klik klik ni bila datang ziarah blog kengkawan. Haa..dah faham kan? Dapat tangkap kan apa yang aku nak cakap? Apa? Tak faham? Klik iklan kat blog korang la.


Korang kan baik hati selalu klik iklan kat blog aku ni, menambah pendapat blog picisan aku ni. Jadi, orang berbudi, kita berbahasa la ya. Aku main klik klik iklan nak tolong korang dapat income la. Tolong menolong sesama rakan blogger. At least, ada juga dapat income sambil blog kan.


Baik..nak meneruskan lagi klik klik ni ya. Daaa

Okay...till we meet again

2 comments:

  1. blog syira je tde klik klik ni..hehe

    ReplyDelete
  2. sy pun klik kan tuk akk juga bila singgah.. :)

    ReplyDelete

My friend say: