Monday, May 12, 2014

Kerja Kahwin Part 1 - Button Badge

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Hari ini akak tak keje uolls. Akak cuti uolls. Hahaha...sengal pepagi jap. No monday blues sebab dalam Islam mana ada Monday blues bagaikan regardless kerja atau tidak hari ini. Cewah.

Semalam busy seharian tau. Dapat update satu entri je. Mana tidaknya dengan menulis artikel je dah berapa jam, pastu buat pulak projek kerja kahwin kakak lagi. Fuh...tarik nafas dalam-dalam kita.

Cerita kali ini berkisah kerja kahwin untuk majlis perkahwinan kakak aku bulan depan. Sekarang ni pun kami dah start buat apa-apa yang patut. Aku sendiri volunteer untuk buatkan button badge dan guest book untuk majlis nanti. Boleh jimat sikit. Kalau semua nak tempah, mak aii banyak duit tu sedangkan kalau buat sendiri memang sikit je bajetnya.

Ni masih lagi awal untuk aku tunjukkan hasilnya. Masih dalam proses lagi ni. Tengah jahit brooch pin tu untuk bahagian belakang button badge tu. Dah siap nanti baru cantumkan bunga pulak. Macam mana hasilnya nanti? Kita tungguuuu....

Okay...till we meet again

11 comments:

  1. mesti cantik..blh tempah nie..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hendaknya begitulah. nanti saya tunjukkan hasilnya ya

      Delete
  2. Huhu..menarik..cepat2 update button badge yg dh siap ye..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaa Allah, dah siap nanti saya tunjukkan hasilnya ya

      Delete
  3. rajen akak.. tak sabar nak tengok hasil.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. kreatifnya..rajin betul akak buat ye..

    ReplyDelete
  5. wow.. nk tgk hasilnya kak...

    ReplyDelete

My friend say: