Monday, May 05, 2014

Happy Birthday Asha Lya

Assalamualaikum...

Tadi terbaca entri sahabat blogger Asha Lya. Rupanya hari ini birthday beliau. Tak silap aku, Lya ni sebaya dengan aku rasanya ke aku silap. 
Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk membuat entri dedikasi khas untuk Lya. Aku kenal Lya since tahun lepas. Lya rajin sangat komen kat blog aku walaupun ada kalanya aku sendiri tak sempat jengah blog beliau hari-hari macam yang Lya lakukan. Terharu aku dibuatnya.

Doa aku agar Allah rahmati kehidupan Lya dan sentiasa memberkati Lya. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki yang halal dan dikurniakan kesihatan yang baik. Semoga yang indah-indah belaka je menghiasi hidup Lya. Terima kasih kerana menjadi salah seorang sahabat blogger yang baik hati.

Okay...till we meet again

10 comments:

  1. terima kasih ainim..terharu lya ni taw siap ainim wat entri lagi..ya kita baya2 la tu :)...moga ukuwah kita akan berkekalan walaupun kita hanya kenal di alam maya kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama Lya. Semoga kekal ukhwah ni ya

      Delete
  2. Replies
    1. terima kasih dzureen..bagi pihak lya

      Delete
  3. happy birthday untuk beliau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Ros.. *bagi pihak Lya

      Delete
  4. selamat hari lahir buat Asha Lya. :)

    ReplyDelete
  5. Happy birthday to her too...:-? :-)

    ReplyDelete
  6. Jenjalan dari log Asha lya ni.. great fren! :D

    ReplyDelete

My friend say: