Tuesday, May 06, 2014

CPUV Bagi Bulan Mei 2014

Assalamualaikum...

Permulaan yang agak baik juga bagi bulan Mei ini kerana En Nuffnang masih baik hati nak bagi CPUV baru kat kita. Tak sangka pulak dapat. Macam biasa, semalam gedik-gedik nak tengok akaun Nuffnang, sekali tengok ada CPUV barulah. Alhamdulillah. 

2 CPUV baru untuk bulan Mei ni. Alhamdulillah. Adalah buat tokok tambah tabung Nuffnang saya. Hehehe. Rasanya ada di antara korang yang dapat dan mungkin lebih daripada aku kan. Apa pun, tahniah ya buat korang.
Terima kasih Nuffnang.

Okay...till we meet again

17 comments:

  1. alhamdulillah rezeki...
    congrats

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...ainim,

    tahniah yer dapat cpuv .. alhamdulilah ..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..
      Terima kasih ya En Selim. Alhamdulillah, rezeki saya

      Delete
  3. yeay...
    tahniah..
    mmg murah rezeki tue.

    ReplyDelete
  4. tahniah2 ainim murah rezki..ada juga kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Asha..haah, ada la juga

      Delete
  5. Replies
    1. alolo..nnt hanto tiket kat nuffnang tau

      Delete
  6. alhamdulillah, tahniah dear... bestnya tengok amount tu bergerak..

    ReplyDelete
  7. tahniah..saya klik iklan disini...^_^

    ReplyDelete
  8. wah wah wah best banget kak ainim hihihi

    ReplyDelete
  9. wah wah da banyak jugak tu. =) hik hik .. best kan klw byk CPUV berjoget2 kt blog

    ReplyDelete
  10. tahniah, untungnya dapat rezeki dari Nuffnang. Keep on writing

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads