Tuesday, May 20, 2014

Appointment Dengan Doktor

Assalamualaikum...
image: Google
Pepagi ni entri autopublish je la ya. Last month aku ada cakap yang aku MC 3 hari sebab sakit kat entri INI. Jadi selepas ambil darah dan sample, maka hari ini aku akan pergi mengadap doktor pulak untuk ketahui result.

Ala..ayat mengadap tu dah macam apa je kan. Appointment la tu. Apalah keputusannya ya. Aku pun tak tau dan cik kembar pun tak bagitau. Dia cuma cakap jangan bimbang. Tu je. Aku pun buat rilek je. Takmo serabut fikir apa doktor nak cakap hari ni. Walau masih ada lagi kesakitan tu, cumanya tak teruk..mild je.

Korang jaga diri elok-elok ya. Memandangkan entri ini autopublish, sah-sah aku away from blog kan. Bye bye


Okay...till we meet again

9 comments:

  1. Semoga semuanya berjalan lancar untuk anim insyaAllah :))

    ReplyDelete
  2. get well soon...kirim salam kat Ain nnt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Sally..okay, nnt ain balik kita bgtau ya

      Delete
  3. semoga allah permudahkan..get well soon ainim ye...

    ReplyDelete
  4. apalah keputusannya tuh.. kalau husna konfem berdebar2 nak taw result..:/

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads