Wednesday, April 09, 2014

Wordless Wednesday #1 [09.04.2014]

Assalamualaikum....
Wordless Wednesday #1 untuk hari ini. Meriahnya kalau ada koleksi lipstick ni..hehehe
Info lanjut : http://www.esteelauder.my/

Okay...till we meet again

15 comments:

  1. kecik2 dulu selalu melaram dengan lipstick mak , bila dah besar jadi tak reti nak pakai pulak hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak kecik2 tak reti nak pakai lipstick. bila besar suka sgt

      Delete
  2. tak mampu nak kata apa kak..huhu

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ala KH, iklan je tu..kalau nak tetap kena beli

      Delete
  4. huh...banyak betul...akak 5 pun tak sampai...huhuhu

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. tak untung sebab takde orang nak sponsor belikan..hahaha

      Delete

My friend say:

Nuff Ads