Sunday, April 20, 2014

Visit MIHAS 2014

Assalamualaikum...
Ini kisah dua minggu lepas. Eh? Betul ke? Ye la kot...aku lupa date. Dah lama nak cite tapi baru sempat. Kisahnya, aku, kembar dan dua kawan pergi ke MIHAS kerana nak ke Korea Pavilion. Ye la, kembar aku dan kengkawan kan memang kaki korea, makanya excited la nak ke MIHAS tu.

First, kami breakfast kat Tous Les Jours (TLJ) Bukit Bintang macam yang aku cerita kat entri INI. Lepas breakfast, kitorang terus ke KLCC. Haa...nasib parking senang nak dapat. 

Masuk je, macam biasa kenalah register dulu. Aku tak register sebab dah ada pas masa datang hari Rabu tu. So, mula-mula aku ajak kembar pegi jenjalan dulu kat booth dari Hall 1 dulu. Ye la, kalau setakat nak ke Korea Pavilion tu, takde la keseronokan ke MIHAS ya tak?

Haa..time ni la aku bagitau kembar dan kengkawan booth mana yang makanannya sedap. Hehehe. Aku kan suka makan. Sempat jugalah kembar dok membeli beberapa jenis makanan yang memang takkan dapat di Malaysia kerana belum lagi masuk pasaran sini. 

Jalan-jalan sambil terserempak dengan member ofis. Jalan-jalan eh eh..dah sampai kat booth Korea la. Uiks..excited kengkawan dan cik kembar ya. Apa lagi, kembar pun dok rasa-rasa makanan dan beli juga la. Biasalah kembar aku kan. Dia kan bias korea sangat. Takpe, janji dia makan ye tak. So, lepas membeli tu, aku kira dah setellah dan tertunailah hajat kengkawan.

Tapi, tak berakhir disitu sebab kitorang singgah menonton demo masakan oleh Dato' Fadzley. Dato' Fadzley buat kek. Wow..menarik sangat. Dah selesai demo, ada la juga yang ambil kesempatan untuk bergambar dengan beliau. Aku macam biasa, takdelah nak bergambar. Jadi tukang amik gambar je la.

Kitorang pulang setelah selesai sesi menjelajah MIHAS tu. Harapnya tahun depan, lebih banyak syarikat dari Korea yang menyertai MIHAS ni. Bukan apa, ramai je peminat korea di negara ni.

Okay...till we meet again 

No comments:

Post a Comment

My friend say:

Nuff Ads