Tuesday, April 01, 2014

Ranking Alexa Terkini...

Assalamualaikum...
Uhuk uhuk..batuk tersedak tengok ranking Alexa aku jatuh bagai kena baling dari tingkat 17 pejabat aku kerja je. Sedihnya...sedihnya...sedihnya.

Apa nak buat, memang aku tak nak jatuh tapi faktor kesihatan yang jatuh merudum lately buat aku nak tak nak terpaksa kurangkan aktiviti blog serba sedikit. Agak sihat sikit, baru la dapat nak update blog. Kalau tak sihat, kena la berehat. Apakan daya...huhuh

Tapi aku takkan putus asa. Atas tadi tu acah-acah sedih nak kasi dramatik sikit. Semangat tetap ada untuk naikkan ranking ni balik. Sapa cakap takleh naik dah? Aku yakin mesti boleh naik. In Shaa Allah...

Okay...till we meet again

11 comments:

  1. memang sebijik macam ranking alexa cik akak...kena rajin bw juga dear..hihi
    semoga cepat sembuh dik

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ye ke kak..haah kak, kita mmg lama juga tak buat blog walking

      Delete
  2. kena rajin bw yer nao Mei ... thanks .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah QV, memang kena rajin blog walking

      Delete
  3. Hope jangan patah semangat...kalau sehari tanpa berblog mmg ranking akan turun

    ReplyDelete
  4. Sebelum ni dah biasa buat... tentu boleh lagi :D
    All the best Ainim...

    ReplyDelete
  5. chayo...chayo...kami yakin Ainim bole...^_^

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads