Sunday, April 27, 2014

Paparan Baru Twitter

Assalamualaikum...

Selamat pagi ahad semua. Cewah. Konon sangatkan. Okay..semalam aku saja je la buka Twitter. Sejak tahun lepas, aku dah kurang dengan twitter atas sebab-sebab tertentu. Tapi aku tetap tweet sesuatu setiap hari terutama entri terbaru blog ni.

Rupanya, paparan Twitter dah baru tau. Haa..sebenarnya dah beberapa ketika cuma aku je yang baru tau ni. Nak kata cantik sangat paparan baru ni, aku rasa biasa je. Nak kata macam Facebook, ada juga serba sedikit persamaannya. 

Cuma yang pastinya aku tak kisah asalkan masih senang nak faham. Jangan macam Facebook mobile yang baru ni. Aku naik menyampah pulak sebab makin susah nak tengok profile sendiri. Hihihi
Twitter

Korang rasa macam mana pulak?

Okay...till we meet again

8 comments:

  1. lama x bukak twitter.. hehe

    ReplyDelete
  2. mama belum tahu nak gunakan twitter walaupun dah ada akaun tu... hihi

    ReplyDelete
  3. ada akaun twitter tp x aktif..

    ReplyDelete
  4. Tak bukak pun twitter.. Hahaha...

    ReplyDelete
  5. selalu gak buka tpi tak aktif

    ReplyDelete
  6. amat ler jarang buka twitter.....

    ReplyDelete
  7. eiqa pening kak tengok twitter yg baru, ahha eiqa x tukar lg.
    tp eiqa tau 1 masa nnti dia akan brtukar sndiri mcm fb..
    fb pun eiqa x de update lg yg baru..
    susah ek.? x nak laa apekan yg baru, ahhaa

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads