Tuesday, April 29, 2014

Jagalah Diri - Jaclyn Victor

Assalamualaikum...

Selamat pagi. Ehem..pepagi aku update sikit. Nak share lirik lagu nyanyian Jaclyn Victor. Lagu ni dah lama tapi aku je baru dengar sejak TV1 siarkan setiap kali lepas habis berita.
Image: Google

Mata kau berhentilah menangis
Jemari kesat ke pipi
Hati cukuplah dirasuk sedih
Kerana dia takkan kembali

Takdir mengubah hubungan kita
Dia padam dari jaga
Bicara hanyalah dalam doa
Yang dipanjat pada yang Esa

Ya Tuhanku
Jagalah diri ini menempuh
Hidup sepi tabah menerima takdir

Ya Tuhanku
Ketemukanlah kami berdua nanti
Hingga itu ku mohon kau
Jagalah dirinya

Jiwa walaupun terpisah jua
Selalu pergi dengannya
Sisa yang masih ada di sini
Ku bertahan ke nafas terakhir

Ya Tuhanku
Jagalah diri ini menempuh
Hidup sepi tabah menerima takdir

Ya Tuhanku
Ketemukanlah kami berdua nanti
Hingga itu ku mohon kau
Jagalah dirinya

Hingga itu ku mohon kau
Jagalah dirinya
Jagalah dirinya


Sumber lirik : SINI
video

Aku sukakan lirik lagu ni sebab puitis. Selain rentak lagu dia yang tak terlalu slow. Kang aku ngantuk pulak dengar banyak kali.

Korang pernah dengar lagu ni?

Okay...till we meet again

7 comments:

  1. ohh...macam tak pernah dengar pun...tapi entah ler may be akak tak tahu tajuk kot....huhu

    ReplyDelete
  2. mcm tak pernah plak lagi lya dengar :)

    ReplyDelete
  3. lagu ni memang besh .. paling suka lagu jac " bertamu di kalbu "

    ReplyDelete

My friend say: