Thursday, April 10, 2014

Frozen Oh Frozen

Assalamualaikum...
Aku ni bukan kaki wayang, jadi memang slow bab-bab movie ni. Cerita Frozen ni dah keluar since tahun lepas lagi tapi aku baru je tengok filem ni minggu lepas. hihi. Memang dah lama tau tapi tak pernah ada peluang untuk tengok. 

Tapikan since ada game Frozen kat android dan kembar aku antara gamer yang suka sangat game ni, makanya tak pasal-pasal aku pun terlibat sama. Okay..tipu je tu. Acah-acah macam aku ni dipengaruhi la kononnya. Padahal aku memang suka game sambung 3 benda tu. Aku lagi suka sebab background game ni adaptasi Frozen. Suka suka suka.

Kebetulan last week kakak bawa filem ni ke rumah dan aku sempatlah tonton filem ni. Memang best la filem ni. Anak buah aku dah hafal filem ni. Mampu? Hahaha. Makcik dia ni je terhegeh-hegeh baru nak tengok. Aku pun dah install game ni kat handphone tapi aku main game ni time bateri handphone tinggal sikit. Senang sebab, dah tau lepas tu kena cas. Hahaha..

Korang suka game ni? Suka watak yang mana? Elsa ke Anna?

Okay...till we meet again


25 comments:

  1. akak pun tak tengok lagi ainim...hehe

    ReplyDelete
  2. belum tengok2 lagi cerita Frozen ni..dgr org ckp best je...huhu

    ReplyDelete
  3. akak pun suka FROZEN ni anim... I miss you adik...ha ha ha...tiba2 kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miss you too kakak..lama tak wassup kan

      Delete
  4. ada ke..? nak g download jugak..babai..hahaha

    ReplyDelete
  5. x pernah tgok la Ainim...kalau bab citer macam ni kena tanya Dania

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba akak tny anak akak..confirm dia tau

      Delete
  6. cerita frozen memang seronok ...ada nyanyia ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah Acik..akak suka juga dengar nyanyian dia

      Delete
  7. Dah dua kali tgk.. Rasa nk tgk.lagi..

    ReplyDelete
  8. Frozen is the first disney movie to teach u that u dont need a man to save u.
    My favourite movie ever and ever! Huhuhuh. Berulang kali tengok, tak bosan pon hehe

    ReplyDelete
  9. fae sukaaa sangat movie ne hehehe fae suka watak olaf ^^

    ReplyDelete
  10. Movie ni terbaik dari Disney. sesuai utk semua peringkat umur. bukan kanak2 je. sekali sekala kene menjadi kanak-kanak. baru seronok. kisah tentang 2 beradik je. pengajaran dari cite nie, walo ape pun terjadi, ikatan kekeluargaan lebih penting dari segalanya.

    ReplyDelete
  11. Anak akak suka citer dan game frozen nie...akak tak minat ler pulak

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads