Friday, April 04, 2014

Akhirnya Dapat Juga Yang Diidamkan

Assalamulaikum..
Image: Google
Semalam kan aku ada cakap teringin nak makan sandwich kat entri INI. Alhamdulillah, hari ini tercapai hasrat nak makan sandwich tu. Tengah hari tadi, Kak Alin tunaikan hasrat aku. Dia bawa aku ke AEON AU2. Adik comel aku, Syafreena pulak temankan aku makan kat Subway. Aku pilih steak and cheese.

Alhamdulillah, syukur sangat dapat tunaikan hasrat ni. Memang nikmat sangat makan bila dalam keadaan teringin tu. Terima kasih Kak Alin, Syafreena dan Kak Ija. Hehehe.... Dalam hati ni dah ada niat nak buat Shrimp Po Boy sandwich tapi dengan gaya sendiri. Harap akan tertunai nanti.

Thanks korang yang komen kat entri semalam. :)

Okay...till we meet again



16 comments:

  1. eh...ada eh yang steak and cheese.....nak jugak laaaaaaa.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kak..sedap. puas hati makan..hehehe

      Delete
  2. lorrr...awat sampai kesana haa...hahaha...

    alhamdulillah...budak demam dah sihat kan? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab orang yang bawakan Sally. Alhamdulillah, hari ni okay dah

      Delete
  3. wahh mengalahkan org mengidam ya hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..beriyakan saya? orang baru baik demam

      Delete
  4. Replies
    1. Shahida, boleh je beli kat Subway

      Delete
  5. alhamdulillah..akak da sihat..hee demam nk makan subway kot ni.hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Nana, gedikkan tekak akak ni. Hahah

      Delete
  6. Replies
    1. Haah sally. Tp subway kat satu mall di KL nI sedap sgt2

      Delete
  7. KH suka italian bread ngan chicken teriyaki yummmmm

    ReplyDelete
  8. Kat melaka mcm takde subway jer nie

    ReplyDelete

My friend say:

Nuff Ads